27. feb. 2013

Šiviljska ...

.
Ko si slavljenka za tridesetico zaželi šivalni stroj ... je voščilnica v šivalnem slogu :)
.
.
In zraven še en enostavnejši izdelek, ki ga šivilja naredi. Tako si predstavljam - da je predpasnik lahko med prvimi izdelki, ki se ga naučiš.
Na predpasniku pa motiv, ki se mu res težko uprem, če je slavljenka v blagoslovljenem stanju.
.
 
.
Predpasnik ima zadaj magnet, da ga bo lahko imela na hladilniku :)
.

.
Slučajno je enaka tema tudi na craft-alnici ...
.

11 komentarjev:

  1. Zelo lepo in izvirno! Pa magnetek s tako srčnim motivom ... Čudovito!
    Pozdravček,
    Barbara

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepo... sploh pa mi je všeč predpasniček...in otročiček. :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si naredila voščilnico. Motiv na predpasniku pa seže do srca :-) Super ideja z magnetkom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo in zelo domiselno sestavljena voščilnica in predpasnik. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideja pa še tako lep si ju naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Naravnost čudovit duet na šiviljo!
    Oboje si zelo lepo naredila; všeč ji bo :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Superca, fantastično je izpadlo, pravi mojstrovini. Tudi meni je predpasnik čudovit.
    Pokukaj na moj blog, čaka te nagradica.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. Spet pozdravček z moje strani. Ker tako uživam v tvojih objavah, sem ti tudi jaz na svojem blogu pustila nagradico.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ideja, zelo mi je všeč :) Čeprav vidim, da si jo že dobila, te na mojem blogu čaka nagradica :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super kompletek.
    Pokukaj na moj blog - čaka te presenečenje!
    Renata

    OdgovoriIzbriši